HAMLET - KOMENTARZ
Fundacja BRAL (Teatr Pieśni Kozła) Wrocław
reżyseria: Grzegorz Bral
Spektakl rozgrywa się dwa miesiące przed właściwą akcją dramatu, czyli w noc zabójstwa starego króla. Noc ta przeradza się w czuwanie, rodzaj „szekspirowskich Dziadów”. Na scenie pojawiają się postaci obecne oraz nieobecne na kartach dramatu Szekspira. Przyglądamy się temu, co dzieje się w głowach bohaterów i snujemy przypuszczenia, co doprowadziło do tragedii. Na powierzchni relacji niby nic się nie dzieje, w postaciach natomiast wzbudzają się ich bolesne tajemnice. To dramat o energii, która domaga się ujawnienia, Hamlet jest jej medium.
Przedstawienie oparte jest na polifonicznej strukturze pieśni. Aktorzy interpretują postacie, zdarzenia i emocje przy pomocy dźwięków oraz polifonicznych pieśni. Słowa tekstu zostają udźwiękowione, nie pojawiają się w tradycyjnej narracji, wzrastają jako muzyczne harmonie. Słowa i muzyka opowiadają wewnętrzną strukturę postaci i rodziny.
scenografia: Robert Florczak
choreografia: Grzegorz Bral
dramaturgia: Alicja Bral
kostiumy: Alicja Gruca
muzyka: Jean- Claude Acquaviva, Maciej Rychły
Spektakl prezentowany w ramach programu TEATR POLSKA realizowanego przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego.
czytaj więcej
reżyseria: Grzegorz Bral
Spektakl rozgrywa się dwa miesiące przed właściwą akcją dramatu, czyli w noc zabójstwa starego króla. Noc ta przeradza się w czuwanie, rodzaj „szekspirowskich Dziadów”. Na scenie pojawiają się postaci obecne oraz nieobecne na kartach dramatu Szekspira. Przyglądamy się temu, co dzieje się w głowach bohaterów i snujemy przypuszczenia, co doprowadziło do tragedii. Na powierzchni relacji niby nic się nie dzieje, w postaciach natomiast wzbudzają się ich bolesne tajemnice. To dramat o energii, która domaga się ujawnienia, Hamlet jest jej medium.
Przedstawienie oparte jest na polifonicznej strukturze pieśni. Aktorzy interpretują postacie, zdarzenia i emocje przy pomocy dźwięków oraz polifonicznych pieśni. Słowa tekstu zostają udźwiękowione, nie pojawiają się w tradycyjnej narracji, wzrastają jako muzyczne harmonie. Słowa i muzyka opowiadają wewnętrzną strukturę postaci i rodziny.
scenografia: Robert Florczak
choreografia: Grzegorz Bral
dramaturgia: Alicja Bral
kostiumy: Alicja Gruca
muzyka: Jean- Claude Acquaviva, Maciej Rychły
Spektakl prezentowany w ramach programu TEATR POLSKA realizowanego przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego.
Daty i godziny wydarzeń
HAMLET - KOMENTARZ
Fundacja BRAL (Teatr Pieśni Kozła) Wrocław
reżyseria: Grzegorz Bral
Spektakl rozgrywa się dwa miesiące przed właściwą akcją dramatu, czyli w noc zabójstwa starego króla. Noc ta przeradza się w czuwanie, rodzaj „szekspirowskich Dziadów”. Na scenie pojawiają się postaci obecne oraz nieobecne na kartach dramatu Szekspira. Przyglądamy się temu, co dzieje się w głowach bohaterów i snujemy przypuszczenia, co doprowadziło do tragedii. Na powierzchni relacji niby nic się nie dzieje, w postaciach natomiast wzbudzają się ich bolesne tajemnice. To dramat o energii, która domaga się ujawnienia, Hamlet jest jej medium.
Przedstawienie oparte jest na polifonicznej strukturze pieśni. Aktorzy interpretują postacie, zdarzenia i emocje przy pomocy dźwięków oraz polifonicznych pieśni. Słowa tekstu zostają udźwiękowione, nie pojawiają się w tradycyjnej narracji, wzrastają jako muzyczne harmonie. Słowa i muzyka opowiadają wewnętrzną strukturę postaci i rodziny.
scenografia: Robert Florczak
choreografia: Grzegorz Bral
dramaturgia: Alicja Bral
kostiumy: Alicja Gruca
muzyka: Jean- Claude Acquaviva, Maciej Rychły
Spektakl prezentowany w ramach programu TEATR POLSKA realizowanego przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego.
czytaj więcej
reżyseria: Grzegorz Bral
Spektakl rozgrywa się dwa miesiące przed właściwą akcją dramatu, czyli w noc zabójstwa starego króla. Noc ta przeradza się w czuwanie, rodzaj „szekspirowskich Dziadów”. Na scenie pojawiają się postaci obecne oraz nieobecne na kartach dramatu Szekspira. Przyglądamy się temu, co dzieje się w głowach bohaterów i snujemy przypuszczenia, co doprowadziło do tragedii. Na powierzchni relacji niby nic się nie dzieje, w postaciach natomiast wzbudzają się ich bolesne tajemnice. To dramat o energii, która domaga się ujawnienia, Hamlet jest jej medium.
Przedstawienie oparte jest na polifonicznej strukturze pieśni. Aktorzy interpretują postacie, zdarzenia i emocje przy pomocy dźwięków oraz polifonicznych pieśni. Słowa tekstu zostają udźwiękowione, nie pojawiają się w tradycyjnej narracji, wzrastają jako muzyczne harmonie. Słowa i muzyka opowiadają wewnętrzną strukturę postaci i rodziny.
scenografia: Robert Florczak
choreografia: Grzegorz Bral
dramaturgia: Alicja Bral
kostiumy: Alicja Gruca
muzyka: Jean- Claude Acquaviva, Maciej Rychły
Spektakl prezentowany w ramach programu TEATR POLSKA realizowanego przez Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego.